Linképítés még mindig megéri?

Mostanában többször tették fel nekem a kérdést, hogy a megéri –e, avagy már semmi értelme sincsen! Félig meddig érdekes a kérdés. Sőt, elfogadhatónak minősül, mivel a változások igen drasztikusak voltak a G+ rendszerében. Sokan hátrébb, sokan előrébb, ámbár meglepetésre voltak, akik stagnáltak a portálnál. Mindennek ellenére egy felmérést végeztünk ezzel kapcsolatosan, amiből kiderült egy pár apró hiba, amire oda kell figyelnünk a linképítés munkálata alatt.

Linképítés! Vannak még eredményei

Másfél hónapos felmérésünk után nyilatkozunk arról, hogy a linképítés még mindig eléri a hozzáfőzött eredményeket, de mostantól sokkal több mindenre oda kell figyelnünk.

  1. A munkálatok alatt a szövegezésnek egyedileg kell elkészülnie,
  2. Egyedi, a tartalomhoz illő cikkekel érünk el eredményeket,
  3. Túlzott munkálatok gondokat okozhatnak!

Linképítés hibák

Akkor most lássuk lépésről-lépésre ezt a felsorolást, amikor a szabályok betartásával eredményeket érthetünk el a keresőrendszerben.

Az első pontban lévő feladatok

A szövegezésnél, mikor is a linképítéssel foglalatoskodunk, a tartalmára oda kell figyelnünk. Egy paralizálás ellenőrzésén keresztül ezt meg tudjuk figyelni, de még azt is a szemünk előtt kell tartanunk, hogy a tartalom hossza is beleszámít a jómunkálatok elvégzésének köszönhetően.

Apróságként még azt is említeném, hogy a tartalom hossza előnyben részesít minket a Google rendszerénél, de paralizálás mértéke irányadónak minősül.

A külföldi portálok ellenőrzése közben az Unique szó, egyedi tartalomnak minősül (fordítás szerint), viszont a tartalomi szöveges rész másolása gondokat okozhat nekünk. Pontosabban, 90 %-nál tisztább szöveges tartalom Unique jelenti az elfogadható tartalmat a cikkeknél. Az a fölötti értékek gondokat okozhatnak a részünkre. (Büntetést, hátrébb sorolódást az oldalunkkal)

Egyedi tartalom

A második pontban a tartalmak hosszát értjük jobban, azaz minél hosszabb a cikkek szavainak száma, annál nagyobb előnyben részesülünk a portáloknál. Korábban már írtunk arról, hogy a rövid tartalom gondokat okozhat a részünkre. Short-term hacks szóként említettük egy cikkünkben, ellenben most már nagyobb kockázatot jelenthet a részünkre, mint egy fél évvel ezelőtt volt a Fred része előtt.

Természetesen most is vannak eredményei, de egy tucat, megközelítőleg 45 nap alatt már gondokat okozhat a részünkre. A rövid tartalom 20 karakter felett és 60 alatt értendő. Sajnos, már igen sokan poruljártak az ilyen rövid cikkek miatt.

Túlzott munkálatok

Sok partnerünk, sok linket ígér 30 nap alatt az új ügyfeleik részére. Az igazság az, hogy ennek van eredménye, de igen magas a kockázata is. Ellenben nem mindegy az sem, hogy miképpen érhetjük el a jó besorolást a portálok részéről.

Erre, igen egyszerű a válasz! Miszerint a kiemelt tartalom nagysága is beleszámít ebbe a linképítés munkálataiba. Leginkább a tartalom hossza hozhat eredményt így a részünkre, természetesen ez megfigyelés alapján történt meg eddig. Sajnos elképzelhető, hogy ebben is lesz változás, bár eléggé kizártnak minősül.

A szolgáltatásaink között, mármint a linképítés munkálatainál, mi is három részre bontottuk fel ezt. Ez az utolsó szakasz, amikor is Mester csomagunk mellett 10 darab, minimum 1500 karakter hosszú cikkek elvégzését vállaljuk el a megbízóunk részére.

Sok link, egyedi tartalommal rendelkező cikkek, aminél a darabszám már kevésbé számít ezeknél a munkálatoknál.

Persze a Mester csomagunknál még rövidebb, de egyedi szöveges tartalmakat is közzéteszünk az előbb említett 1500 karakteres cikkeknél. Viszont, azok is egyedi tartalommal rendelkeznek.

Linképítés eredményei

Ezeknek a szabályoknak a betartásával igen komoly eredményeket érhetünk el a leghíresebb keresőportálon keresztül. Ismételten írom, hogy a szabályok betartása fontosnak minősül.  Biztos, ami biztos, ezen eseteknél valódi eredményeket érhetünk el.

Egyéb kérdéseikre válaszunk itt a blog oldalunkon keresztül. Kérjük, kérdéseiket tegyék fel, amire szívesen válaszolunk.

Címke , , .

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.